Organiseren

Bent u van plan om zelf een Rotary Santa Run te organiseren?  Neem dan contact op met onze Stichting Rotary Santa Run. Wij informeren u dan graag naar de mogelijkheden. De beschikbare informatie  is gebaseerd op de kennis van Rotaryclub Gorinchem (sinds 2008) en is aangevuld met de ervaringen van andere Rotary Clubs die de afgelopen jaren een eigen Rotary Santa Run organiseerden.

Inmiddels beschikken we als stichting dan ook over een compleet pakket, van draaiboek tot website, van medailles tot posters en van kerstmanpak tot een calamiteitenplan.

Een groot deel van het voorbereidende werk is dus alvast voor u gedaan. Zo houdt u meer tijd over voor de daadwerkelijke organisatie van uw Rotary Santa Run, het werven van sponsoren en enthousiasmeren van deelnemers.

Bovendien zorgt het Rotary Santa Run concept er voor, dat de Rotary Santa Run door het hele land dezelfde uniforme uitstraling heeft. Dit maakt het concept nog krachtiger!