Basispakket

Op basis van de ervaringen van Rotary Gorinchem is een basispakket ontwikkeld, waarmee u als Rotary Club eenvoudig uw eigen Rotary Santa Run organiseert. Dit pakket is door de jaren heen aangevuld met de ervaringen van de vele andere Rotary clubs die de Rotary Santa Run inmiddels organiseren. In dit pakket vindt u alle benodigdheden om een vliegende start te maken. Hierbij moet u bijvoorbeeld denken aan:

– Deelnemers materialen (kerstmanpak, medaille, startnummers)
– Uw eigen website (als onderdeel van www.rotarysantarun.nl)
– Voorbeeld draaiboek
– Eigen e-mailadres (plaatsnaam@rotarysantarun.nl)
– Sponsorplan
– Online inschrijfmodule voor uw deelnemers
– Templates promotiemateriaal (posters, sponsorleaflets, advertenties, etc.)
– Ondersteuning door de Stichting Rotary Santa Run .

Het basispakket is gebaseerd op een minimumaantal van 240 deelnemers. Natuurlijk kunt u extra deelnemersmaterialen bijbestellen, wanneer blijkt dat uw Rotary Santa Run meer deelnemers op de been krijgt.

Hoewel dit pakket u dus een goede basis geeft voor de organisatie, neemt dat niet weg dat uw club ook zelf actief aan de slag moet. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan het aantrekken van sponsoren, het werven van deelnemers, het uitzetten van het parcours, het aanvragen van de vergunning, etc.

Wilt u meer weten over het basispakket? Neemt u dan even contact met ons op.